Expense and Travel Management
Expense and Travel Management – Accounting & Finance Software
Expense and Travel Management là gì? Thông tin tổng quan, bảng giá, hướng dẫn sử dụng, reviews và đánh giá tính năng phần mềm Expense and Travel Management. Những phần mềm thay thế Expense and Travel Management dùng trong lĩnh vực Accounting & Finance Software, ưu nhược điểm và so sánh? Xem thông tin tham khảo dưới đây!
Expense and Travel Management là gì
Phần mềm | Expense and Travel Management – |
Phân loại | Accounting & Finance Software |
Danh mục | Expense Management Software |
Thị trường | |
Ngôn ngữ | |
Hệ điều hành | |
Download | Expense and Travel Management |
The Expense and Travel Management allows you to fully plan, execute and bill business expenses in Microsoft Dynamics 365 and Dynamics CRM. Integrated expense management allows you to bill travel expenses to employees and customers. An expense Claim is also integrated.
Tính năng nổi bật
- Expense Management Software
Hình ảnh
Bảng giá
- Standard pricing plan
• PO-5: $2,995 (Up to 5 users) – Plus $199 per additional user.
• PO-50: $8,795 (Up to 50 users) – Plus $169 per additional user.
• PO-150: $17,995 (Up to 150 users) – Plus $119 per additional user.
OTHER PLANS (call for details):
• Unlimited-application pricing (cloud-based).
• Concurrent-user pricing.
• Everyone pricing.
• Enterprise pricing.
Review đánh giá
Phần mềm tương tự
Danh sách những phần mềm chức năng tương tự / phần mềm thay thế Expense and Travel Management