Expense Manager là gì? Thông tin tổng quan, bảng giá, hướng dẫn sử dụng, reviews và đánh giá tính năng phần mềm Expense Manager. Những phần mềm thay thế Expense Manager dùng trong lĩnh vực Accounting & Finance Software, ưu nhược điểm và so sánh? Xem thông tin tham khảo dưới đây!
Expense Manager là gì
Phần mềm | Expense Manager – |
Phân loại | Accounting & Finance Software |
Danh mục | Expense Management Software |
Thị trường | |
Ngôn ngữ | |
Hệ điều hành | |
Download | Expense Manager |
Tie expenses to CRM Leads, Accounts, Contacts, Activities, Projects in ConsultPro. Custom add to any existing or custom CRM Entity. Collect expenses to Project Specific or General Business Accounting (integrated with Accounts) This Managed Solution is available conveniently as a standalone expense tracking CRM add-in, a component of MTC’s Time and Billing or ConsultPro enterprise solutions, or custom to suite your needs.
Tính năng nổi bật
- Expense Management Software
Hình ảnh
Bảng giá
- Standard pricing plan
• PO-5: $2,995 (Up to 5 users) – Plus $199 per additional user.
• PO-50: $8,795 (Up to 50 users) – Plus $169 per additional user.
• PO-150: $17,995 (Up to 150 users) – Plus $119 per additional user.
OTHER PLANS (call for details):
• Unlimited-application pricing (cloud-based).
• Concurrent-user pricing.
• Everyone pricing.
• Enterprise pricing.
Review đánh giá
Phần mềm tương tự
Danh sách những phần mềm chức năng tương tự / phần mềm thay thế Expense Manager